Det går bra nu..

Det gick bra hos läkaren idag! Han var snäll och förstående när ja berätta mina tankar och rädslor..

Jag märker mer och mer att jag tappar ord, jag kan ibland sitta och inte komma på ett ord som jag tidigare kanske använt dagligen, och det skrämmer mig. Gjorde en skiktröntgen för att se hur det står till med min lilla kompis där uppe, svaret kommer om en vecka ca.

Nu ska jag lägga mig i ett bad, vänta på att Maken och William ska komma hem från ledstunden hos en kompis.

Kram på er och tack för alla värmande ord!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Beklagar det som hänt/händer.. :/



Har du fått någon dom,, alltså ungefär hur länge till du kommer klara att leva? Vad är det som kommer hända med dig? Alltså,, vad gör denna tumör mot en,,



Förstår ifall du inte orkar svara.



Kram!

2009-07-28 @ 15:52:03
URL: http://msmomma.zoomin.se
Postat av: felicia

svar till sandra: Det som läkarna har sagt är att det kan gå fort, inom några månader, och det kan ta flera år. allt beror på hur fort tumören växer. det som händer just nu är att jag har otroligt svårt att komma ihåg saker, har alltid en liten anteckningsbok med mig för att skriva upp saker, vad ja ska göra, vad ja gjort å vad saker heter.. Jag känner mig som en dement gammal dam... framöver kan ja vänta mig syn rubbningar, talbortfall och förlamningar i kroppen.. men ja tar en dag i taget och känner inte efter allt för mycke.. de orkar ja inte..

2009-07-28 @ 15:57:18
URL: http://doendemamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0