En bra dag...

Idag är det en bra dag. Jag känner mig stark, var ute och tog en promenad med William i vagnen på lunchen, det var länge sen jag orkade det och det fyller mig med hopp, eller är det nära slutet nu? att man får kraften tillbaka för att ta farväl av de sista..?

Ikväll blir det grillning med mammagruppen, vi blir 8 par och lika många barn i Williams ålder, Det blir kyckling och pommes, älskar det! kanske att det slinker ner ett glas med bubbel också, om jag vågar.. Min läkare säger att jag kan dricka ett glas då och då..

Funderar på om jag ska spela in en video till William, men är det en bra idé? vad tycker ni?

kramar

Kommentarer
Postat av: Terese

Absolut! Klart du ska spela in en video, vilken toppenidé!!!! Tror han kommer ha väldig glädje av den när han blir äldre.

Kram på dig!

2009-07-28 @ 12:23:26
URL: http://meandhim.blogg.se/
Postat av: Ulrica

Att spela in en video till din son att se på när han inte längre kan se dig tycker jag är en jättebra idé. Spela även in vardagliga saker ni gjort ihop och låt kameran rulla långa stunder.



För din del kommer du att kunna fortsätta följa din familj från en annan plats. Jag tror inte på några högre makter men jag är helt övertyga på att livet fortsätter efter vi lämnat jorden. Där vi fortsätter leva finns dock inga hemskheter som cancer.



Kram på dig

2009-07-28 @ 12:27:35
Postat av: Tina

Ja spela in en film, och som Ulrika skriver vardagliga saker, tex när du sjunger eller läser för honom.

Du kan ju också skriva ner några rader som en blogg men bara för honom, dina funderingar och tankar, vad du önskar honom i livet, hur mycket glädje han gett dig osv

Glöm inte din man heller, han kan också behöva några rader att läsa en dag.



Vill också säga att jag känner djupt med dig och din familj. Vår son fick cancer för fyra år sedan, Hodgkins lymfom, allt har gått bra och idag är han frisk men visst önskar jag att vi sluppit den erfarenheten.

Skulle så gärna vilja säga att du blir nog bra men vad jag förstår av din blogg så blir det inte så.

Förstår att du sitter med många frågetecken, detta är ju inte vad man räknar med när man startar familj.

Styrkekrammar i cyberrymden

2009-07-28 @ 16:00:06
URL: http://tygbitensscrapp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0