Svårt att få ro..

Jag har så otroligt svårt att få ro inför natten nuförtiden. Antar att det beror på att min hjärna måste få processa allt i sin egen takt, inget blir bättre av att jag grubblar så mycket..

Hur ska de gå för mina två älskade när ja lämnar jorden?
hur ska min mamma och pappa klara sig?
hur kommer de kännas att somna in?
kommer ja ha mycke ont?
vart tar jag vägen?

osv...

Har fått frågor om det inte går att operera, eller behandla..

Nej tumören sitter på ett sånt dåligt ställe att det skulle ge mer skada en nytta att försöka ta bort den, behandling som cellgifter funkar inte alls.. händer igenting, förutom att ja mår piss och tappat allt hår..

har ni några frågor, så tveka inte att posta dom som kommentarer så lovar jag att jag ska svara så gott jag kan.. :)

kramar

Lev livet idag, imorgon kan de vara försent...

Kommentarer
Postat av: Terese

Usch, vet inte vad man ska säga. Endast att jag lider med dig och hela din familj.

Kom in på din blogg av en slump men kommer fortsätta läsa om din kamp och jag ska hålla både tummar och tår att du får vara i livet så länge som möjligt och må så bra som möjligt!

STOR KRAM!

2009-07-27 @ 12:31:25
URL: http://www.meandhim.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0