Vad som hänt..

Jag var en helt vanlig 21årig tjej som träffade en underbar man. Allting gick väldigt fort och efter ungefär 2 månader var jag gravid, helt oplanerat men vi vart självklart otroligt lyckliga när beskedet kom.

Vi köpte en villa i en mellanstor stad i mellansverige, Den är röd med vita knutar (ovanligt va? ;)) Jag älskar trädgården och spenderar mycke tid där ute och arbetar med att få den som ja vill.
Vi gifte oss den 10 maj på Rockerfeller centers utsiktsplats, Top of the rock. Så lycklig som jag var den dagen har jag nog aldrig varit igen. Jo, när william föddes såklart. Lilla guldklimpen föddes i 4 septermber 2008 och förändrade våra liv för alltid, han var den vackraste lilla varelsen jag sett, trots det 26 timmar långa värkarbetet.

I mitten på december fick ja reda på att jag har en malign tumör i hjärnan, Gliosarcom

Den här tumören liknar mycket glioblastom men har även celler av annat ursprung från bindväven i hjärnans hinnor - sarcom. Den är högmalign och har dålig prognos liksom glioblastom. Den är möjligen mindre känslig för strålning och cytostatika.

Jag kommer alltså att dö...
Jag kommer aldrig få se min son växa upp..

Jag mår i dagsläget när jag skriver det här vädligt dåligt, jag orkar inte göra mycke, men jag njuter av varje dag ja får tillsammans med min man och min son.

Jag kommer skriva här dels för att få skriva av mig.. och för att min familj och vänner ska ha nått kvar av mig när jag försvinner..

Kramar

Felicia


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag beklagar verkligen! För första gången på länge så vet jag inte vad jag ska skriva..

Livet är inte rättvist!!!

Kram

2009-07-26 @ 21:16:01
URL: http://www.gammalfjortis.se
Postat av: Therese

Beklagar. Vet inte mer vad jag ska skriva..blev så rörd av ditt inlägg..=(

2009-07-28 @ 15:49:00
URL: http://therrrorese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0