William ställde sig upp, å gick!

Vi åkte till min bror och hans fru i fredags för att spendera helgen med dom..

Jag har mest suttit i deras hammock och blivit ompysslad, och självklart myst med hela familjen. Jag åkte på stryk av min brors 3 åriga sån i fia med knuff, har jag blivit knäpp eller är 3åringen smart??

William gick även sina fösta steg på deras terass, det var nog inget som han räknat med eftersom han inte gått ett steg efter det.. men ja längtar och njuter av varje framsteg han gör min lilla älskling..

Nu ska jag lägga mig i soffan och krama min make..

kram på er!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej. Läste på din blogg om din jobbiga situation. Vill bara säga att jag lider med dig. Det är inte rättvist att en så ung männika ska drabbas av dödliga sjukdomar, särskilt inte om man har barn...

Kommer du att påbörja nån slags behandling eller?

Kram till dig och till din lilla familj.

2009-07-26 @ 21:28:51
URL: http://pysselmorsa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har fått behandlign som itne biter på tumören.. jag har bestämt att jag ska leva livet fullt ut den tiden jag har kvar...

2009-07-26 @ 22:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0